معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی انویدیا استفاده معلولان از خدمات دانش‌بنیان توان‌بخشی آسان‌تر می‌شود کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است
سرخط خبرها

از امروز می‌توانید بدون رمز عبور وارد حساب Google خود شوید | پایان دوران رمزهای عبور

  • کد خبر: ۱۶۲۱۴۴
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
از امروز می‌توانید بدون رمز عبور وارد حساب Google خود شوید | پایان دوران رمزهای عبور
گوگل برای اولین‌بار، کلید‌های عبوری منتشر کرده که آن‌ها را «ساده‌ترین و ایمن‌ترین راه برای ورود به برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها و گامی بزرگ به سوی آینده‌ای بدون رمز عبور» می‌نامد.

شهرآرانیوز - امروز گوگل با افتخار «پایان دوران رمز عبور» را اعلام کرد. این شرکت برای اولین‌بار، کلید‌های عبوری منتشر کرده که آن‌ها را «ساده‌ترین و ایمن‌ترین راه برای ورود به برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها و گامی بزرگ به سوی آینده‌ای بدون رمز عبور» می‌نامد.

کلید‌های عبور جدید به شما امکان می‌دهند به همان روشی که قفل گوشی خود را باز می‌کنید وارد برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها شوید: با اثر انگشت، اسکن چهره یا پین قفل صفحه. بنابراین، کلید‌های عبور در برابر حملات آنلاین مانند فیشینگ مقاوم هستند، و آن‌ها را نسبت به مواردی مانند کد‌های یکبار مصرف پیامکی ایمن‌تر می‌کند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر از کلید‌های عبور استفاده می‌کنید و پین بازگشایی صفحه نمایش شما چیزی شبیه به ۱۲۳۴ یا ۰۰۰۰ باشد و شخصی تلفن شما را بدزدد، به تمام حساب‌های شما که با کلید‌های عبور محافظت می‌شوند دسترسی خواهد داشت.

از امروز، ورود با کلید عبور برای کاربران حساب Google انتخابی خواهد بود. اگر می‌خواهید کلیدهای عبور حساب Google خود را امتحان کنید از این لینک می‌توانید این کار را انجام دهید. فراموش نکنید که یک پین قوی و چندرقمی روی گوشی خود تنظیم کنید. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->